Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky platné od 01. 06. 2022

§ 1. Obchodní podmínky 

 Tyto obchodní podmínky určují všeobecné podmínky, pravidla a způsob prodeje prováděný firmou FINAL SOLUTION GROUP s.r.o. sídlem na adrese: Nám. 1 máje 631, 253 01 Hostivice, v internetovém obchodě ralinaclothes.cz (dále jen „Eshop”) a určují pravidla a podmínky služeb poskytovaných bezplatně firmou FINAL SOLUTION GROUP s.r.o. sídlem na adrese: Nám. 1 máje 631, 253 01 Hostivice elektronickou cestou.

§ 2. Pojmy

1. Pracovní dny – dny týdne od pondělí do pátku s vyloučením svátků.
2. Dodání – činnost, jejímž cílem je doručení prodávajícím klientovi zboží určeného v objednávce prostřednictvím doručovatele.
3. Doručovatel – subjekt, s kterým spolupracuje prodávající v rámci dodání zboží: přepravní služba.
4. Heslo – soustava písmen, číslic nebo jiných znaků, zvolených klientem během registrace v eshopu, používaných za účelem přístupu k účtu klienta v eshopu.
5. Klient – subjekt, pro kterého v souladu s obchodními podmínkami a právními předpisy mohou být poskytovány služby elektronickou cestou, nebo s kterým může být uzavřena kupní smlouva.
6. Spotřebitel – fyzická osoba, která provádí s podnikatelem právní činnosti nespojené přímo s její obchodní nebo profesní činností.
7. Účet klienta – individuální panel klienta, zprovozněný prodávajícím, po registraci provedené klientem a po uzavření smlouvy o poskytování služby Vedení účtu klienta.
8. Podnikatel – fyzická osoba, právní subjekt nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, mající podle zákona právní způsobilost, která vlastním jménem provádí obchodní nebo profesní činnost a provádí právní úkony přímo spojené s její obchodní nebo profesní činností.
9. Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky.
10. Registrace – činnost prováděna způsobem určeným obchodními podmínkami, požadována za účelem využívání klientem všech funkcí eshopu.
11. Prodávající – FINAL SOLUTION GROUP s.r.o. sídlem na adrese: Nám. 1 máje 631, 253 01 Hostivice, IČ: 091 537 30, DIČ: CZ 091 537 30, C 331762 vedená u Městského soudu v Praze.
12. Web eshopu – internetové stránky, na kterých prodávající vede eshop s doménou ralinaclothes.cz.
13. Zboží – produkt nabízený prodávajícím na webu eshopu, který může být předmětem kupní smlouvy.
14. Pevný nosič – materiál nebo nástroj umožňující klientovi nebo prodávajícímu uschování údajů určených osobně jemu, způsobem umožňujícím přístup k údajům do budoucna po dobu potřebnou k účelům, pro které mohou být údaje použity, a který umožňuje použití uschovaných údajů v neměnné podobě.
15. Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřena na dálku, dle pravidel uvedených v obchodních podmínkách, mezi klientem a prodávajícím.
16. 
Datum dodání = lhůta pro vyřízení objednávky (příprava zásilky 2-3 pracovní dny) + doba přepravy zásilky.

§ 3. Všeobecná ustanovení a používání eshopu
1. Veškerá práva eshopu, v tom majetková autorská práva, autorská práva, práva duševního vlastnictví názvu, internetové domény, webu eshopu, a taktéž vzorů, formulářů, log umístěných na webu eshopu (kromě log a fotografií umístěných na webu eshopu za účelem prezentace zboží, a na které se vztahují autorská práva třetích osob), jsou vlastnictvím prodávajícího a jejich používání je možné pouze způsobem shodným s obchodními podmínkami a s písemným souhlasem prodávajícího.
2. Prodávající se bude snažit, aby používání eshopu bylo pro uživatele internetu možné při použití všech populárních internetových prohlížečů, operačních systémů, druhů zařízení a internetových spojení. Základní technické požadavky, umožňující používání webu eshopu: internetový prohlížeč verze alespoň Internet Explorer 11 nebo Chrome 66 nebo FireFox 60 nebo Opera 53 nebo Safari 5 nebo novějších, Javascript, souhlasící se soubory „cookies” a internetové spojení min. 256 kbit/s. Web eshopu je optimalizován pro min. rozlišení 1024×768 pixelů. 
3. Prodávající používá soubory “cookies”, které jsou během používání webu eshopu klienty ukládány na pevném disku koncového zařízení klienta. Používání souborů “cookies” má za cíl zlepšení funkčnosti webu eshopu na koncových zařízeních klientů. Tento mechanismus neničí koncová zařízení klientů a nezpůsobuje změny v konfiguraci koncových zařízení klientů, ani na nich instalovaných programech. Každý klient může vypnout „cookies” v internetovém prohlížeči na svém koncovém zařízení. Prodávající upozorňuje, že vypnutí „cookies” může způsobit potíže nebo znemožnit používání webu eshopu. 
4. Za účelem podání objednávky v eshopu na webu eshopu a za účelem používání služeb poskytovaných elektronickou cestou na webu eshopu je nutné sdělení klientem jeho aktivního účtu elektronické pošty.
5. Za účelem podání objednávky v eshopu přes telefon je nutné, aby klient měl aktivní telefonní číslo a aktivní účet elektronické pošty. 
6. Je zakázáno doručování klientem protiprávních textů a používání klientem eshopu, webu eshopu nebo služeb bezplatně poskytovaných prodávajícím protizákonným způsobem, v rozporu s dobrými mravy nebo poškozujícím osobní práva třetích osob.  
7. Prodávající prohlašuje, že veřejný charakter sítě internet a používání služeb poskytovaných elektronickou cestou může být spojeno s nebezpečím získání a úprav osobních údajů klientů neoprávněnými osobami, proto by klienti měli používat vhodné technické prostředky, které budou minimalizovat výše uvedená ohrožení. Zejména by měli používat antivirové programy, chránící totožnost při používání internetu. Prodávající nikdy nežádá klienta o zpřístupnění hesla jakoukoliv formou.
8. Není přípustné používání zásob a funkcí eshopu za účelem provádění klientem činnosti, která by porušovala zájmy prodávajícího, tj. reklamní činnosti jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spojené s vkládáním textů nespojených s činností prodávajícího; činnosti spojené s vkládáním textů nepravdivých nebo zavádějících.

§ 4. Registrace

1. Za účelem utvoření účtu klienta je klient povinen provést registraci, která je zdarma.
2. Registrace není nutná k podání objednávky v eshopu.
3. Za účelem registrace klient vyplní registrační formulář zpřístupněný prodávajícím na webu eshopu a odešle vyplněný registrační formulář elektronickou cestou prodávajícímu zvolením příslušné funkce v registračním formuláři. Během registrace si klient určí individuální heslo.
4. Klient má rovněž možnost provést registraci přes svůj účet na facebook.com. Založení účtu je provedeno po přesměrování eshopu na web facebook.com, kde je klient požádán, aby uvedl název uživatele a heslo, jaké má na facebook.com. Po autorizaci na webu facebook.com je přesměrován zpět do eshopu, ve kterém zakládá účet klienta, s odkazem na účet uživatele na facebook.com. Název uživatele na facebook.com a heslo nejsou registrovány a uschovány prodávajícím.
5. Během vyplnění registračního formuláře klient má možnost seznámit se s obchodními podmínkami a odsouhlasit jejich znění označením příslušného pole ve formuláři.
6. Během registrace klient může dobrovolně dát souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely označením příslušného pole v registračním formuláři. V tomto případě prodávající jednoznačně informuje, za jakým účelem shromažďuje osobní údaje klienta, a o příjemcích těchto údajů, o kterých prodávající ví nebo je předpokládá.
7. Souhlas klienta se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely není podmínkou uzavření s prodávajícím smlouvy o poskytování elektronickou cestou služby Vedení účtu klienta. Souhlas může být kdykoliv zrušen, pokud klient předá prodávajícímu příslušné prohlášení. Prohlášení může např. odeslat na adresu prodávajícího elektronickou cestou.
8. Po odeslání vyplněného registračního formuláře klient obdrží neprodleně elektronickou cestou na adresu elektronické pošty uvedenou v registračním formuláři potvrzení registrace prodávajícím. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování elektronickou cestou služby Vedení účtu klienta, a klient má možnost přístupu k účtu klienta a provádění změn údajů uvedených během registrace.

§ 5. Objednávky

1. Informace obsažené na webu eshopu nejsou nabídkou prodávajícího ve smyslu občanského zákoníku, pouze pozváním klienta k podání nabídky uzavření kupní smlouvy.
2. Klient může podávat objednávky v eshopu na webu eshopu 7 dnů v týdnu, 24 hodin denně.
3. Klient, který podává objednávku na webu eshopu, sestavuje objednávku tím, že vybírá zboží, o které má zájem. Přidání zboží k objednávce následuje volbou pokynu “PŘIDAT DO KOŠÍKU” pod určitým zbožím na webu eshopu. Klient po kompletaci celé objednávky a uvedení v „KOŠÍKU” způsobu dodání a platby podá objednávku odesláním formuláře objednávky prodávajícímu tím, že zvolí na webu eshopu tlačítko „Kupuji a platím”. Pokaždé před odesláním objednávky prodávajícímu je klient informován o celkové ceně zboží a dodání, a o dalších nákladech, jaké mu vzniknou v souvislosti s kupní smlouvou.
4. Prodávající potvrdí klientovi obsah navrhované kupní smlouvy uložené na pevném nosiči – v podobě elektronické zprávy – přičemž potvrzení probíhá před uzavřením kupní smlouvy.
5. Prohlášení klienta o uzavření kupní smlouvy, jím podané po obdržení od prodávajícího potvrzení dle §5 odst. 6, je uloženo na pevném nosiči prodávajícím.
6. Podání objednávky znamená podání prodávajícímu klientem nabídky uzavření kupní smlouvy zboží, které je předmětem objednávky.
7. Po podání objednávky prodávající odešle na adresu elektronické pošty, podanou klientem, potvrzení jejího podání.
8. Následně, po potvrzení podání objednávky, prodávající zasílá na klientem uvedenou adresu elektronické pošty zprávu o přijetí objednávky k vyřízení. Zpráva o přijetí objednávky k vyřízení znamená prohlášení prodávajícího o přijetí nabídky dle §5 odst. 9 výše a v momentě jejího obdržení klientem je kupní smlouva uzavřena.
9. Po uzavření kupní smlouvy prodávající potvrdí klientovi její podmínky, které odešle na pevném nosiči na adresu elektronické pošty, uvedené klientem během podání objednávky.

§ 6. Platební podmínky

1. Ceny na webu eshopu uvedené u zboží jsou cenami s DPH a neobsahují cenu dodání a další náklady, které klient zaplatí v souvislosti s kupní smlouvou, a o nichž bude klient informován při výběru způsobu dodání a podání objednávky.
2. Klient může zvolit následující způsoby platby za objednané zboží:
a) platební kartou v rámci platební brány Stripe

§ 7. Dodání

1. Prodávající zajišťuje přepravu na území České republiky. 
2. Prodávající je povinen doručit zboží, jež je předmětem kupní smlouvy, bez vad.
3. Prodávající zveřejní na webu eshopu údaj o počtu pracovních dnů potřebných k dodání a vyřízení objednávky.
4. Lhůta dodání a vyřízení objednávky uvedená na webu eshopu je uvedena v pracovních dnech dle §6 odst. 2 obchodních podmínek.
5. Objednané zboží je doručeno klientovi doručovatelem na adresu uvedenou ve formuláři objednávky.
6. Ve dni odeslání zboží klientovi je zaslána na adresu elektronické pošty klienta zpráva potvrzující odeslání zásilky prodávajícím.
7. Prodávající připojí v elektronické verzi prodejní doklad s uvedením zboží a odešle na email uvedený kupujícím ve formuláři objednávky.

§ 8. Záruka

1. Prodávající zajišťuje dodání zboží bez fyzických a právních vad. Prodávající je odpovědný vůči klientovi za fyzické a právní vady zboží (záruka).
2. Pokud má zboží vadu, klient může:
a) požadovat výměnu vadného zboží za zboží bez vad nebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit vadné zboží za zboží bez vad nebo odstranit vadu v rozumné lhůtě bez nadměrných potíží pro klienta. Prodávající může odmítnout požadavek klienta, pokud uvedení vadného zboží do souladu s kupní smlouvou způsobem zvoleným klientem není možné nebo ve srovnání s druhým možným způsobem uvedení do souladu s kupní smlouvou by znamenalo nadměrné náklady. Náklady na opravu nebo výměnu hradí prodávající.  
3. Klient, který uplatňuje nároky v rámci záruky, je povinen doručit vadné zboží na adresu prodávajícího. Pokud je klient spotřebitelem, náklady na dodání zboží hradí prodávající.
4. Prodávající je odpovědný v rámci záruky, pokud fyzická vada bude zjištěna ve lhůtě dvou let od vydání zboží klientovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu zboží na zboží bez vad je promlčen po uplynutí roku, avšak tato lhůta nemůže být ukončena před uplynutím lhůty uvedené v první větě. V této lhůtě klient může odstoupit od kupní smlouvy nebo podat žádost o snížení ceny z důvodu vady zboží. Pokud bude klient požadovat výměnu zboží na zboží bez vad nebo odstranění vady, lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy nebo podání žádosti o snížení ceny začne běžet ve chvíli neúčinného uplynutí lhůty pro výměnu zboží nebo odstranění vady. 
5. Veškeré reklamace spojené se zbožím nebo plněním kupní smlouvy klient může zasílat písemně na adresu prodávajícího.
6. Prodávající během 14 dnů ode dne žádosti s reklamací zaujme stanovisko ve věci reklamace spojené s plněním kupní smlouvy, která byla nahlášena klientem. 
7. Klient může prodávajícímu nahlásit reklamaci v souvislosti s používáním bezplatných služeb poskytovaných elektronickou cestou prodávajícím. Reklamace může být podána elektronickou cestou na email info@ralinaclothes.cz. V podané reklamaci klient uvede popis problému. Prodávající neprodleně, nejpozději do 14 dnů posoudí reklamaci a sdělí klientovi stanovisko.

§ 9. Odstoupení od kupní smlouvy

1. Klient, který je spotřebitelem a uzavřel kupní smlouvu, může ve lhůtě do 14 dnů od ní odstoupit bez udání důvodu.
2. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet v momentě převzetí zboží spotřebitelem. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy tím, že odešle prodávajícímu prohlášení o odstoupení elektronickou poštou na email prodávajícího.
3. V případě odstoupení od smlouvy je tato považována za neuzavřenou.
4. Pokud spotřebitel podal prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy před přijetím jeho nabídky prodávajícím, je nabídka nezávazná.
5. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne obdržení prohlášení spotřebitele o odstoupení od kupní smlouvy, vrátit veškeré jeho platby, včetně ceny dodání zboží, spotřebiteli. Prodávající se může zdržet s vrácením plateb obdržených od spotřebitele do momentu obdržení vráceného zboží nebo doručení spotřebitelem dokladu o odeslání zboží, podle toho, co nastane dříve.
6. Pokud spotřebitel, který využil právo na odstoupení, zvolil jiný způsob dodání zboží než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím, prodávající není povinen vrátit spotřebiteli jeho dodatkové náklady.
7. Spotřebitel je povinen vrátit prodávajícímu zboží neprodleně, nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od kupní smlouvy. Pro dodržení této lhůty stačí odeslat zboží na adresu prodávajícího před uplynutím této lhůty.
8. V případě odstoupení klient, který je spotřebitelem, hradí pouze přímé náklady na vrácení zboží.
9. Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání mimo rámec nutný ke zjištění charakteru, vlastností a funkčnosti zboží.
10. Prodávající provede vrácení platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel nesdělil jiný způsob vrácení, který není spojen s dalšími náklady.

§ 10. Bezplatné služby

1. Prodávající poskytuje spotřebiteli bezplatně elektronickou cestou:
a) Kontaktní formulář;
b) Vedení účtu klienta;
d) Vkládání hodnocení.
2. Služby uvedené v §10 odst. 1 výše jsou poskytovány 7 dnů v týdnu, 24 hodin denně.
3. Prodávající si vyhrazuje možnost volby a změny druhu, způsobů a doby přístupu k výše uvedeným službám, o čem bude informovat klienta vhodným způsobem dle změny obchodních podmínek.
4. Služba Kontaktní formulář znamená odeslání pomocí formuláře na webu eshopu zprávy prodávajícímu.
5. Zrušit bezplatnou službu Kontaktní formulář lze kdykoliv a znamená to ukončení odesílání dotazů prodávajícímu.
6. Služba Vedení účtu klienta je dostupná po registraci za podmínek uvedených v obchodních podmínkách a znamená zpřístupnění klientovi určeného panelu v rámci webu eshopu, kde klient má možnost upravovat údaje, jaké uvedl během registrace, a sledovat stav vyřízení objednávek a historii již vyřízených objednávek.
1
1. Klient, který provedl registraci, může požádat prodávajícího o zrušení účtu klienta, přičemž v případě žádosti o zrušení účtu klienta prodávajícím může být účet zrušen do 14 dnů od podání žádosti.
1
2. Služba Vkládání hodnocení znamená poskytnutí prodávajícím klientům možnosti zveřejnění na webu eshopu individuálních a subjektivních názorů klientů, týkajících se zejména zboží.
13. Zrušení služby Vkládání hodnocení je možné kdykoliv a znamená zanechání vkládání textů klientem na webu eshopu.
14. Prodávající je oprávněn blokovat přístup k účtu klienta a službám poskytovaným bezplatně v případě činností klienta, které poškozují prodávajícího, tj. vedení reklamní činnosti jiného podnikatele nebo produktu; činnosti související s vkládáním textů, které nejsou spojeny s činností prodávajícího; vkládání textů nepravdivých nebo zavádějících, jak rovněž v případě činností klienta, které poškozují další klienty, porušování klientem právních předpisů nebo ustanovení obchodních podmínek, nebo, pokud je blokování přístupu k účtu klienta a službám poskytovaným bezplatně opodstatněné z bezpečnostního hlediska – zejména: prolomení klientem zabezpečení webu nebo jinou hekerskou činností. Zablokování přístupu k účtu klienta a služeb poskytovaných bezplatně z uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, z jakého došlo k zablokování přístupu k účtu klienta a služeb poskytovaných bezplatně. Prodávající informuje klienta o zablokování přístupu k účtu klienta a služeb poskytovaných bezplatně elektronickou cestou na adresu uvedenou v registračním formuláři.  

§ 11 Odpovědnost klienta za jím zveřejněné texty

1. Vložením textu a jejich zpřístupněním klient provádí dobrovolné zveřejňování textu. Vložené texty nepředstavují názory prodávajícího a nemohou být ztotožněny s jeho činností. Prodávající není dodavatelem textu, je pouze subjektem, který poskytuje za tímto účelem vhodné tele informační zásoby.
2. Klient prohlašuje, že:
a) je oprávněn používat autorská práva, práva průmyslového vlastnictví a/nebo práva příbuzná v souvislosti s díly, předměty práv průmyslového vlastnictví (např. výrobní značky) a/nebo předměty příbuzných práv, z kterých se skládají texty;
b) umístění a zpřístupnění, v rámci služeb dle §10 obchodních podmínek, osobních údajů, vzhledu a údajů, týkajících se třetích osob je legální, dobrovolné a se souhlasem osob, kterých se týká;
c) souhlasí s nahlížením do zveřejněných textů dalšími klienty a prodávajícím, a opravňuje prodávajícího k jejich bezplatnému využití v souladu s těmito obchodními podmínkami;
d) souhlasí se zpracováním díla dle zákona o autorském právu a právech příbuzných.
3. Klient není oprávněn:
a) vkládat, v rámci používání služeb dle §10 obchodních podmínek, osobní údaje třetích osob a zveřejňovat vzhled třetích osob bez zákonného souhlasu nebo souhlasu třetí osoby;
b) vkládat, v rámci používání služeb dle §10 obchodních podmínek, textů reklamního a/nebo propagačního charakteru.
4. Prodávající nese odpovědnost za vkládání textů klienty pod podmínkou obdržení oznámení dle §12 obchodních podmínek.
5. Je zakázáno vkládání klienty, v rámci používání služeb dle §10 obchodních podmínek, textů, které by zejména mohly:
a) být vloženy se špatným úmyslem, např. s úmyslem poškození osobních práv třetích osob;
b) porušovat veškerá práva třetích osob, v tom práva spojena s ochranou autorských práv a práv příbuzných, ochranou práv průmyslového vlastnictví, tajemstvím podniku nebo souvisejících s povinností mlčenlivosti;
c) mít urážlivý charakter nebo ohrožovat jiné osoby, obsahovat výrazy porušující dobré mravy (např. vulgární slova nebo rčení považována za urážlivá);
d) být v rozporu se zájmy prodávajícího, tj. texty, které jsou reklamními materiály jiného podnikatele nebo produktu; texty, které nejsou spojeny s činností prodávajícího; text nepravdivé nebo zavádějící;
e) porušovat jiným způsobem ustanovení obchodních podmínek, dobré mravy, právní předpisy, společenské a zvyklostní normy.
6. V případě obdržení oznámení dle §12 obchodních podmínek má prodávající právo upravovat nebo odstranit texty vložené klienty v rámci používání jimi služeb dle §10 obchodních podmínek, zejména co se týče textů, které, v návaznosti na oznámení třetích osob nebo příslušných orgánů, mohou porušovat tyto obchodní podmínky nebo právní předpisy. Prodávající neprovádí průběžnou kontrolu vkládaných textů.  
7. Klient souhlasí s bezplatným používáním prodávajícím jím vložených textů v rámci webu eshopu.

§ 12. Oznámení o ohrožení nebo porušení práv

1. Pokud klient nebo jiná osoba nebo subjekt zjistí, že text zveřejněný na webu eshopu porušuje jejich práva, osobní práva, dobré mravy, city, morálku, přesvědčení, zásady poctivé konkurence, know-how, tajemství chráněné zákonem nebo na základě závazku, může oznámit prodávajícímu možné porušení práv.
2. Prodávající po oznámení o možném porušení neprodleně zahájí činnosti za účelem odstranění z webu eshopu textu, který je příčinou porušení práv.

§ 13. Ochrana osobních údajů

1. Podmínky ochrany osobních údajů jsou uvedeny v Podmínkách ochrany osobních údajů.

§ 14. Ukončení smlouvy (netýká se kupní smlouvy)

1. Jak klient, tak i prodávající může ukončit smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou kdykoliv a bez udání důvodu, s výjimkou práv získaných druhou stranou před ukončením výše uvedené smlouvy a níže uvedených ustanovení.
2. Klient, který provedl registraci, ukončí smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou tím, že prodávajícímu odešle příslušný projev vůle, při použití libovolného komunikačního prostředku na dálku, umožňující oznámení prodávajícímu projevu vůle klienta.
3. Prodávající vypoví smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou odesláním klientovi příslušného projevu vůle na email uvedený klientem během registrace.

§ 15. Závěrečná ustanovení

1. Prodávající je odpovědný v případě neplnění nebo neúplného plnění smlouvy, avšak v případě uzavření smluv s klienty, kteří jsou podnikateli, prodávající nese odpovědnost pouze v případě úmyslného způsobení škody a v mezích skutečné výše škody vzniklé klientovi, který je podnikatelem.
2. Obsah těchto obchodních podmínek může být zaznamenán tiskem, uložením na nosiči nebo stažením z webu eshopu.
3. Případné spory v souvislosti s uzavřenou kupní smlouvou budou stranami řešeny smírčí cestou. Případné řešení vzniklých sporů se bude řídit polskými právními předpisy.
4. Prodávající informuje klienta, který je spotřebitelem, o možnosti využití mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatnění nároků. Podmínky přístupu k těmto procesům jsou dostupné v sídlech nebo na webu subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být mluvčí obrany spotřebitelů nebo inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je dostupný na webu Úřadu pro ochranu konkurence a spotřebitelů. Prodávající sděluje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupný portál internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli v rámci EU (portál ODR).
5. Prodávající si vyhrazuje právo měnit tyto obchodní podmínky. Veškeré objednávky přijaté prodávajícím k vyřízení přede dnem nabytí platnosti nových obchodních podmínek jsou vyřizovány na základě obchodních podmínek, které byly platné ve dni podání objednávky klientem. Změna obchodních podmínek nabývá účinnosti 7. dne po zveřejnění na webu eshopu. Prodávající oznámí klientovi 7 dnů před nabytím účinnosti nových obchodních podmínek změnu obchodních podmínek, a to zprávou odeslanou elektronicky s odkazem na znění nových obchodních podmínek. Pokud klient nesouhlasí s novým obsahem obchodních podmínek, je povinen oznámit to prodávajícímu s následkem ukončení smlouvy dle ustanovení §14 obchodních podmínek.
6. Obchodní podmínky jsou platné ode dne 01. 06. 2022.

Nákupní košík